Het labelterrein “De Malpiesche Bergen” wordt beheerd door een groep vrijwilligers. Het kampstaf team werkt met veel enthousiasme mee om het verblijf zo fijn mogelijk te maken. Wij zorgen niet alleen voor de gebruikelijke bosbeheer en innovatie werkzaamheden, maar staan ook ieder zomerseizoen klaar om groepen te verwelkomen en ons terrein te vertegenwoordigen als kampstaf.

De kampstaf:
• is gastheer voor alle kampeerders
• is een vraagbaak voor informatie over de omgeving, winkels,
  artsen en alle problemen die je tegen kan komen tijdens het kamperen
• regelt de post tijdens zomerkampen
• verkoopt badges, etc.
• leent spullen en materialen uit
• zorgt ervoor dat iedereen het terrein en de andere kampeerders met respect behandelt
• controleert of je je terrein goed achterlaat voor de volgende groep die komt kamperen

Tijdens het zomerseizoen wordt iedere zaterdagavond rond 21.00 een welkom praatje gehouden waarin iedereen aan elkaar wordt voorgesteld en de belangrijkste regels e.d. worden doorgesproken. Daarnaast staat de hele dag verse koffie (of thee) voor de leiding klaar en zijn we altijd beschikbaar voor een goed gesprek.

Om het verblijf voor ons en de groepen zo soepel mogelijk te laten verlopen, is het belangrijk dat voor aankomst de reglementen van het terrein goed zijn doorgenomen. Zo komt niemand voor onaangename verrassingen te staan.

Interesse om deel uit te maken van dit team en te zorgen voor een fijne kampeerervaring voor scoutinggroepen? Stuur dan een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

11 2018 424.NEF min