Een overnachting hike is mogelijk op het Scouting labelterrein “Achter het Heezerenbosch” op ongeveer 16 km loopafstand (www.heezerenbosch.scouting.nl).
De tocht voert door prachtige bossen en heide en kruist slechts op enkele plaatsen drukker verkeer.

kaart hike

De hike beschrijving is te zien en af te drukken via deze link.
We adviseren de aanschaf van 2 stafkaarten voor deze hike nl: 57B Bergeijk en 57E Leende. Het terrein in Heeze is op stafkaart 51G Eindhoven te vinden www.decartograaf.nl/assortiment/stafkaarten-nederland. Door de goede samenwerking met dit labelterrein zijn er tijdens de zomerkampweken geen extra kosten verbonden met een overnachting op het andere terrein. De hike hoeft alleen bij de kampstaf aangegeven te worden en deze zal contact opnemen met de kampstaf van “Achter het Heezerenbosch”.

Een andere mogelijke Hike met overnachtingsmogelijkheden (niet gratis), is een hike naar het Belgische VVKSM terrein "De Winner" in Overpelt, eveneens op 18 kilometer afstand. We bieden een prachtige fietshike aan door Belgie, dagafstanden 43 en 31 kilometer. De routeomschrijving is hier te vinden. Voor inlichtingen: