De kosten zijn €3,- per persoon per nacht (incl. BTW).

Weekend reserveringen worden gedaan via de website labelbooking.nl

Voor weekendkampen sturen wij een factuur uit op het moment dat een groep definitief een terrein bij ons heeft aangevraagd via het inschrijfformulier.

De reservering voor het zomerkamp terrein is pas definitief als ook een aanbetaling is bijgeschreven op onze Scouting bankrekeningnummer. Deze bedraagt 50% van het totale factuurbedrag. Deze kan betaald worden met de link bij de aanmelding.

Zorg ervoor dat je geïnformeerd bent over de regels om vervelende verassingen te voorkomen. Het is uw eigen verantwoordelijk om hiervan op de hoogte te zijn, bij vragen kunt u ten alle tijden mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor de weekenden wordt hoofdzakelijk terrein 4, het Mortelke gebruikt. De sleutel voor de waterkraan kan worden opgehaald in overleg. Laat voor het tappen van drinkwater de eerste keer de kraan minimaal 10 minuten lopen

Het afval dient zelf afgevoerd te worden.

Stuur een lijst van deelnemers, naam, voornaam, adres en tel .nr. naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Deze lijst is nodig als nachtregister.

Tip: Haal de lijst uit Akela; inloggen, mijn groep, leden, knop export en je krijgt een excel bestand met alle leden van de speltak inclusief alle gegevens. Verwijder diegenen die niet deelnemen aan het kamp en de lijst is af.

Bekijk voor een plezierige kampeerervaring ook onze pagina handige downloads. Heeft u nog vragen bekijken dan onze FAQ pagina of stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..